Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Euler hódja

Euler hódja

20160313027 ???

2016. március 13. - wormwood

* Ez az a mondat az elején, amivel megtöröm a jeget és aminek hatására TE úgy döntesz, tovább olvasod és nem fogsz rögtön élből elkapcsolni innen. * 

Semmi ötletes nem jutott eszembe, illetve talán túl sok minden jutott eszembe és nem tudtam mivel nyissak. Tegyük hát fel, hogy valami olyasmivel tettem, ami pont megfelel a fent említett célnak.
Szeretném már az elején leszögezni, hogy nem tudom miről fog szólni ez a blog. Sok mindenről szívesen írnék, jó lenne kiírni pár elszállt gondolatot amikkel tele a fejem néha, mikor este hazaérek... teljes agymenés.
Máskor meg, valami sokkal földhözragadtabb téma, mint pl. egy túrázás leírása vagy egy pár recept megosztása amiket kitaláltam... Nagyon berozsdásodtam, régen rendkívül könnyen ment az írás, a fogalmazás de olyan sok ideje nem foglalkoztam már ezzel, hogy eléggé döcögősen indítok jelenleg. Elég ha annyit mondok, a cím helyett most pl. írhattam volna 20160313041. Pedig hát nem haladtam túl sokat szemmel láthatóan. :\

Szóval lesz itt minden. Elvileg. Vagy amennyi menni fog. Hogy miért a cím? Valami iszonyat frappánsat akartam keresni, amit könnyű megjegyezni és sokatmondó, mint pl... pí vagy mátrix vagy ilyesmi. Ami úgy tesz, mintha mélyebb jelentése volna, holott csak semmi jobb nem jutott az eszembe, és nem határolja be a blog témáját semennyire sem mert nem mond el róla semmit. Szóval ahogy ott keresgélem a fasza kifejezéseket, kb. háromszor botlottam bele Eulerbe. Gondoltam, elég sokat letett az asztalra, hogy fémjelezhesse a blogomat. Ez már az a szint, hogy engedem neki. (Menj nyugodtan wikipédiázd ki ki az, megvárom.) De mivel ennek a blognak hozzá sincsen semmi köze(még), arra gondoltam ezt azért valahogy csak érzékeltetnem kéne. Szóval nem is annyira neki címeztem ezt a blogot... és megszületett Euler Hódja.(Akik látták az Ananász Expressz c. filmet, most előnyben vannak. Ha láttad és nem tudom miért, nézd meg újra.)
Na de akkor csapjunk is a lecsós lovak közé:

A bejegyzés trackback címe:

https://eulerhodja.blog.hu/api/trackback/id/tr218471318
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása